Analýza návštěvnosti

Volně dostupné nástroje pro měření návštěvnosti, mezi které patří například Google Analytics, umožňují čerpat a analyzovat informace o chování uživatelů na vašich webových stránkách. Můžete díky nim zjistit, odkud na vaši webovou prezentaci návštěvníci přicházejí, jaké stránky webové prezentace navštěvují nejčastěji, jak se po webu pohybují, kolik času na něm v průměru stráví, kolik stránek si během jedné návštěvy v průměru zobrazí a mnoho dalších informací.

Pokročilé nástroje webové analytiky

Díky pokročilým nástrojům webové analytiky můžeme měřit, jak jsou využívány jednotlivé prvky webové prezentace, v jakých místech uživatelé nejčastěji opouští objednávkové formuláře, jaká byla průměrná hodnota objednávky v definovaném časovém období a mnoho dalších událostí na základě kterých můžeme následně webovou prezentaci optimalizovat a dosahovat lepších výsledků.

Rozhodujte se při optimalizaci webových stránek na základě analytických dat, neváhejte a kontaktujte nás ještě dnes.

Internetový marketing Více informací
Správa a tvorba webu Více informací
Analytika a optimalizace Více informací